#4. Timo Pietilä - Mittaa asiakaskokemusta jos aiot muuttaa toimintaa

#4. Timo Pietilä - Mittaa asiakaskokemusta jos aiot muuttaa toimintaa

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta · 2020-11-11
20:13

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta on podcast, jossa kuullaan suomalaisten johtajien ajatuksia ja oppeja asiakaskokemuksen johtamisesta B2B-ympäristössä. Käsittelemme aihetta liiketoiminnan, kasvun ja kilpailuedun näkökulmista. Tässä jaksossa Timo Pietilä kertoo ajatuksiaan asiakaskokemuksesta, sen mittaamisesta ja tulosten hyödyntämisestä arjessa.

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta on podcast, jossa kuullaan suomalaisten johtajien ajatuksia ja oppeja asiakaskokemuksen johtamisesta B2B-ympäristössä. Käsittelemme aihetta liiketoiminnan, kasvun ja kilpailuedun näkökulmista. Tervetuloa mukaan!

  • Jaksojen lukumäärä: 21
  • Uusin jakso: 2022-05-12
  • Business

Missä voit kuunnella?

Apple Podcasts Logo Spotify Logo Podtail Logo Google Podcasts Logo RSS

Jaksot