
34. Sosiaalisen median hyödyntäminen: Johanna Saario ja Erkki Zaiedman
Vaikka sosiaalinen media on levinnyt yhteiskunnassa laajalta, on kauppa Suomessa ollut varsin varovainen hyödyntämään sosiaalista mediaa. Sosiaalisen median hyödyntämisestä tulivat keskustelemaan K-Citymarket Kupittaan markkinointipäällikkö Johanna Saatio ja K-Supermarket Lasihytin kauppias Erkki Zaiedman.
Jaksossa keskustellaan eri kanavien roolista sekä erityisesti siitä mikä erottaa hyvän ja kiinnostavan sosiaalisen median sisältöstrategian ns. tavallisesta some-sisällöstä.
Lisäksi Johanna kertaa miten Kupittaan paljon huomiota kerännyt Piispis-kampanja toteutettiin hyödyntäen niin sosiaalista mediaa kuin perinteisempääkin printtimediaa.
Täältä löydät molempien kauppojen Instagram-kanavat
Lasihytti: https://www.instagram.com/lasihytti/?hl=fi
Kupittaa: https://www.instagram.com/kcmkupittaa/?hl=fi
Kaupan tila
Kaupan tila on kauppaan keskittyvä podcast, jossa syvennymme alan ilmiöihin ja ihmisiin. Pohdimme mistä asioista syntyy tulevaisuuden kaupan menestyjät. Käsittelyssä kaupan koko skaala: ruokakauppa, tavaratalot, verkkokauppa, käyttötavara... Juontajina kaupan alan asiantuntijat Arhi Kivilahti ja Sami Törmä.
- Jaksojen lukumäärä: 41
- Uusin jakso: 2025-06-17
- Business